BMW maakt spektakel rond nieuwe 5-serie

BMW 5-serie 2016-11Na de lancering van de nieuwe BMW 5 Serie op 13 oktober stond het model volop in de belangstelling. Om die aandacht vast te houden én te beantwoorden tot de showroomintroductie op 11 februari volgend jaar, ontwikkelde BMW Nederland een innovatieve introductiecampagne.

Op 8 november jl. ging namelijk de eerste van elf internetuitzendingen van start waarin de nieuwe BMW 5 Serie is onthuld. Onder leiding van Product Genius Bas de Ruijter en presentatrice Laurien Verstraten worden de kijkers een half uur lang getrakteerd op een Online Preview van de belangrijkste innovaties en het ontwerp van de auto. Tijdens alle Online Previews is er tevens de mogelijkheid om via een chatvenster live vragen te stellen aan een panel van Product Geniussen. De meest gestelde vragen worden aan het presentatie-duo doorgegeven en komen in de uitzending terecht.

Opvallend waren de overwegend zeer positieve reacties op de eerste zeven Online Previews, waarvoor zich al zich ruim 1700 geïnteresseerden registreerden.
De kijkers waarderen de unieke aanpak om een nieuw model te presenteren en het feit dat ze via live chat direct de meest prangende vragen kunnen stellen. Sommigen verklaarden na afloop te twijfelen aan een eerder besluit om een concurrerend model te kopen.

Lees ook:Audi brengt zelfrijdende RS7 in beeld…
Lees ook:Digitale KIA-showroom
Lees ook:BMW brengt nieuwe 3-serie
Lees ook:Hornbach laat Max Verstappen weer racen….
Lees ook:Nieuwe manier van werken bij BCA Autoveiling…

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.