Categorie: "Automedia"

Porsche blijft meest attractieve merk……

Porscherijders zijn aantrekkelijk, maar ook arrogant en zeker sportief.  

Het gevoel dat een bepaald merk of model je geeft bepaalt in hoge mate het imago. De beleving wordt bepaald door het beeldmerk en de geschiedenis of het gedrag van de bezitter(s). Ook al komen  diverse modellen uit dezelfde fabrieken, dan nog voelt men er een verschil bij…..In Duitsland keken ze weer eens naar de meest attractieve merken…….let wel, sommige merken werden niet eens genoemd….. 

Dodge Viper uit India?

De Viper heeft een aansprekend uiterlijk 

Chrysler doet zeer haar best om op ongeveer elke US Dollar te besparen met als einddoel de winstgevendheid van het bedrijf terug te halen. Eerste vingeroefening is het in de verkoop zette van de divisie die de Dodge Viper bouwt en verkoopt……

Hyundai ambieert topklasse

De topklasse Hyundai ziet er wel vlot uit in contour... 

Koreaanse autobouwers zijn niet zonder ambities. Dat wisten we al toen Daewoo meende met een paar oude Opel-klonen de wereld te veroveren, maar ook Hyundai lijdt niet onder bescheidenheid. De grootste autobouwer uit dat Aziatische land komt nu met plannen voor een super-limousine….

Ford komt met nieuwe Capri

Befaamd tekenaar en ontwerper Mark Stehrenberger ziet de nieuwe Capri zo.... 

Het is nog steeds een klassieker van jewelste, de Ford Capri. Voor de echte liefhebbers van sportief Ford-geweld is er goed nieuws. De Keulse divisie van het wereldmerk wil in 2009 een nieuwe Capri introduceren…