Marktplaats biedt dealers 24-uur bereikbaarheid

AB-mobielachterstuurMarktplaats introduceert ‘Call Tracking’. Na een periode van testen en optimaliseren is Call Tracking opgenomen in de Marktplaats ‘automotive’-portfolio. De service geeft autobedrijven een beeld van de telefonische contactpogingen van potentiele autokopers. Met Call Tracking zijn autobedrijven 24 uur per dag, zeven dagen per week bereikbaar.
Het telefonisch klantcontact is één van de belangrijkste schakels in het aankoopproces van een auto. Met Call Tracking optimaliseert Marktplaats die persoonlijke verbinding tussen de koper en verkoper. Call Tracking registreert alle inkomende telefonische contactpogingen en contactmomenten en geeft autobedrijven inzicht in het telefoonverkeer: de gemiste oproepen, het aantal beantwoorde oproepen en het succes van het telefonisch contact. Per e-mail ontvangen autobedrijven de gegevens van de gemiste calls.

Uit een evaluatie van de eerste week werd duidelijk dat er ruim 20.000 keer telefonisch contact werd gezocht met de autodealers, dat 20% daarvan werd gemist en dat er bij 22% ruimte was voor het verbeteren van het telefonische contact.

Lees ook:Marktplaats laat dealers anders adverteren…
Lees ook:Marktplaats ruilt nu ook in
Lees ook:Marktplaats Auto’s is website van het jaar…
Lees ook:Nederland gek op Marktplaats..
Lees ook:Marktplaats grootste occasionplatform van Nederland

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.