Wie wel eens heeft rondgelopen op de zgn. Persdagen tijdens autosalons in Geneve, Frankfurt, Londen of Tokio (en niet te vergeten de Amsterdamse RAI), weet dat er nogal eens wat vrouwelijk schoon te zien is als extra trekpleister van een bepaalde stand…….
Mooie vrouwen en auto’s. Een spannende combinatie. Zo spannend dat nog steeds veel autofabrikanten hun nieuwe modellen introduceren met een heel leger fraaie promodames er omheen gedrapeerd. Het waarom moge duidelijk zijn.
Je trekt er bezoekers mee, je haalt de Pers naar jouw stand op een beurs of tentoonstelling en die nemen weer foto’s van de dames en en passant van de nieuwelingen in blik of kunststof.
Ook accessoires worden veelal aan de man gebracht met stands, brochures en websites vol aantrekkelijke dames die de nieuwe en innovatieve producten aan de man brengen. Veelal is er een verbinding tussen een bepaalde auto en fraaie babes. Sportiviteit, het gevoel dat de nieuwe eigenaar kan rekenen op aandacht van het ‘zwakke geslacht’.
De oudere man in de grote cabrio, de ‘foute man’ in de bling-bling coupe. Allemaal op zoek naar die blikken van verstandhouding met die dames die vallen voor zijn ego en zijn strijdros. Een hele generatie suv’s en semi-terreinauto’s is zo ontwikkeld, strelen het gevoel van eigenwaarde bij de eigenaren. Een ding is zeker, de meeste fabrikanten zijn niet vies van een promodametje meer of minder en het moet gezegd, ze hebben soms een goede smaak. Zeg nu zelf………..
Lees ook:Vrouwen kiezen andere auto’s
Lees ook:Toyota onthult Hilux Sport Concept
Lees ook:Babes op zondag – 16
Lees ook:Babes op zondag – 11
Lees ook:Fraaie klassiekers op Koninginnedag…
de plaatjes werken niet meer…hier nog veel meer carbabes: http://babes-cars.com
@Zappy – ik heb dit probleem al eerder gehad, ga er even serieus naar kijken…dank voor de tip!