Ford is ook lekker groen….

Ford- carbon_fibre_hood_bFord heeft erkenning gekregen voor haar inspanningen op het gebied van duurzaamheid in de vorm van de 1e plaats op de lijst van “50 Best Global Green Brands” van Interbrand voor 2014. De autofabrikant versloeg de winnaar van vorig jaar – Toyota – plus een aantal zwaargewichten als Johnson & Johnson, Coca-Cola en Microsoft.

Ford haalt de hoge cijfers door transparantie met betrekking tot bedrijfsactiviteiten en openbaarmaking van prestatiegegevens, in het bijzonder op het terrein van fabricageprocessen. Het grote merk behaalde dit jaar een eerste plaats na vorig jaar nog net met een 2e plek genoegen te moeten nemen en in 2012 nog een 15e plaats te hebben verkregen. Ford doet veel aan het vergroenen van haar bedrijfsprocessen en zorgt er ook voor dat het milieu minder wordt belast door steeds schonere motoren in te bouwen in haar wereldmodellen…

Lees ook:Europese autoverkopen; februari zwakt omzet af…
Lees ook:Autoverkopen eerste negen maanden 2008
Lees ook:Band houdt Peugeot van zegen in Sebring
Lees ook:Ford draait weer als een tierelier!
Lees ook:Autoverkopen eerste 10 maanden 2008

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.