Hyundai beloont dealerkwaliteit…

Hyundai HEAD-MAIL-CS-Award-Netherlands‘De beste klant is een tevreden klant. En een tevreden klant betekent een gegarandeerde omzet. En hoe meer tevreden klanten, hoe stabieler de omzet.’ Hyundai hamert er bij Europese Hyundai-dealers naar eigen verklaring al jaren op een topscore te willen zijn in klanttevredenheid. Niet voor niets wil Hyundai niet zozeer het grootste autoconcern ter wereld zijn, maar wel het meest geliefde. ‘De klant is bij ons altijd koning’, aldus Hyundai President Rhim.
Wie de Customer Satisfaction Excellence Award wint, heeft dus meer dan uitstekend gepresteerd. Afgelopen week ontvingen drie Nederlandse Hyundai-dealers deze award voor de hoogste score op het gebied van klanttevredenheid: Herwers Hyundai uit Apeldoorn, Van Riel uit Breda en Van der Linden uit Waddinxveen.

De directieleden Jos Herwers, Peter van Riel en Rob Knop werden als vertegenwoordigers van de drie winnende Nederlandse Hyundai-dealers afgelopen week in Barcelona uitgebreid in het zonnetje gezet. In het befaamde restaurant Esferic op de olympische berg Montjuic, met uitzicht op Barcelona, beloonden Hyundai President B.K. Rhim en Vice President Allan Rushforth het drietal met de Customer Satisfaction Excellence Award, oftewel de Europese Klanttevredenheid Trofee van Hyundai.

Het kleinood werd als een kostbaar sieraad gekoesterd. De Van der Lindengroep uit Waddinxveen was extra trots omdat Van der Linden een topscore had behaald in het overall klassement. Van Riel had een topscore behaald in de categorie Verkoop en Herwers in de categorie After Sales.

De drie Nederlandse winnaars zijn: Herwers Hyundai Apeldoorn
Van Riel Breda
Van der Lindengroep Waddinxveen

Lees ook:Hyundai krijgt een nieuwe chef!
Lees ook:Hyundai eert goede dealers..
Lees ook:Hyundai trots op dealers
Lees ook:Hyundai certificeert 20 kwaliteitsdealers..
Lees ook:Porsche-centra onderscheiden

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.