Sokken van Audi, horloge van Lotus

Auto is emotie, roept de autobranche in koor. Om dat te onderstrepen komen fabrikanten met allerlei lifestyle producten op de proppen. Zo heeft Audi een complete Lifestyle-lijn, tot en met sokken (5 euro per paar) aan toe. Nieuwste aanwinst is echter: de Lotus horloge.

Nieuw is het niet dat automerken ‘eigen’ kleding of bijvoorbeeld parfums verkopen. Jaguar heeft bijvoord al heel lang een eigen parfum, Ferrari heeft schoenen en BMW heeft koffers. Maar het zijn niet meer alleen de exclusieve merken die hier aan mee doen.

Bij een Nissan hoort een stoer outdoorjack van Columbia en de kleine Renault Clio heeft een heuse sportkledinglijn voor mannen, vrouwen en kinderen van het merk Billabong. Dat schijnt een wereldwijd bekend topmerk te zijn voor skateboarders, snowboarders en surfers. En natuurlijk is er Mini. Ook dat kan gedragen worden. Zo zijn er hippe t-shirts, uitdagende sweaters, stijlvolle jassen, maar ook design horloges en een exclusieve high-end brillenlijn en kofferset. Dit jaar sponsort Mini overigens voor de derde achtereenvolgende keer de Amsterdam International Fashion Week. Het is maar dat u het weet.

Lotus is dus redelijk laat met zijn ‘eigen’ design. Maar het is wel degelijk een fraai uurwerk. Dit is het eerste uurwerk dat werd ontworpen door Lotus Design, de designstudio die voor alle huidige en toekomstige Lotus-producten verantwoordelijk is. Het exclusieve horloge is binnenkort in Nederland via de webshop van Van der Kooi Sportscars te bestellen. Toch vinden we de auto’s fraaier, zoals deze razendsnelle Exige. Heeft iemand nog fraaie ‘merkengadgets’ gezien?

Lees ook:Seat houdt je bij de tijd
Lees ook:Exclusief AMG-Horloge voor AMG-Mercedes-klanten
Lees ook:Lotus nu in Chinese handen…
Lees ook:MINI showt nieuwe gamma
Lees ook:Leuke pakketje Mini..

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.