AutoRAI voorbij: bezoekersaantallen vielen tegen

AutoRAI

Het is weer voorbij. Dit jaar is de AutoRAI extra lang open gebleven. 12 Publieksdagen, 1 persdag en 1 vakdag. En toch mocht dat niet baten. De AutoRAI heeft dit jaar 15% meer bezoekers getrokken dan twee jaar geleden. Er werd op 500.000 man gerekend, en er zijn er maar 400.000 geweest. Volgens de organisatie komt dat door de sterke concurrentie van het mooie weer.

Ondanks dat blijft de AutoRAI het beste bezochte binnen-evenement van Nederland. Zelfs de huishoudbeurs kan er nog wat van leren. 

Toch gek, want ik heb menigeen horen zeggen dat ze dit jaar twee keer zijn geweest om overal op het gemak rond te kunnen kijken.

Vanmiddag vlak voor sluitingstijd besloot Hessing de laatste bezoekers op een toegift te trakteren. Iemand misschien intresse in een Lamborghini met motorschade?

De buurman (vertegenwoordiger van de Britse bommetjes Lotus, TVR, Noble en Morgan) gaf een auto-vriendelijkere toegift:

Met dank aan een Autoweek forumlid

Lees ook:AutoRAI trekt (te) weinig bezoekers
Lees ook:AutoRAI – mooie bezoekersaantallen….
Lees ook:Hessing failliet….
Lees ook:Hessing kiest voor MAN
Lees ook:De AutoRAI van start: Minder auto.blog berichten

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.