Renault sponsor expositie Het Loo

Renault_55398_global_frRenault verbindt zich als exclusieve sponsor aan de expositie ‘Grace Kelly, prinses en stijlicoon’ die van 5 juni t/m 26 oktober dit jaar plaatsvindt in Paleis Het Loo in Apeldoorn. Kleding, accessoires, filmbeelden en foto’s brengen het boeiende verhaal van prinses Gracia van Monaco als prinses en stijlicoon opnieuw tot leven.
Als bijzonder onderdeel van de tentoonstelling is tevens de Renault Floride uit 1959 van prinses Gracia te zien. Voor Renault een reden om zich als exclusieve sponsor te verbinden aan de Frans getinte expositie. Ten tijde van de expositie viert Renault daarbij de introductie van het nieuwe stijlicoon de Renault Twingo.

Renault Floride white open cabrioDe in Amerika geboren Grace Kelly (1929-1982) is als stijlicoon een van de meest gefotografeerde vrouwen van de twintigste eeuw. Zij werd op de voet gevolgd door de media in haar succesvolle leven als Amerikaanse filmster, als vorstelijke bruid en als prinses van Monaco. De professionaliteit en betekenis van Grace Kelly als vorstelijk rolmodel en stijlicoon worden tot op heden weerspiegeld onder meer in de huidige generatie Europese prinsessen. Renault voelt zich als Frans automerk sterk verbonden met Monaco en de daaraan verwante stijl en elegantie. De Renault Twingo past als modern stijlicoon bij deze bijzondere expositie.

De tentoonstelling ‘Grace Kelly, prinses en stijlicoon’ komt tot stand in nauwe samenwerking met het Grimaldi Forum Monaco. Meer informatie: http://www.paleishetloo.nl/agenda/grace-kelly-prinses-en-stijlicoon/.

Lees ook:Hoog bezoek voor bijzondere auto’s in Apeldoorn
Lees ook:Nieuwe Twingo maakt Europese toer…
Lees ook:Gelimiteerde Clio R.S. bij Renault…
Lees ook:Renault laat kopers met Twingo Collection spelen…
Lees ook:Gelimiteerde Megane bij Renault

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.