Update voor Autosociaal…

Autoverkopen nieuw - voorrraadDe app van Autosociaal, waar inmiddels een aantal (bekende) autobedrijven en garagisten gebruik van maken, is onlangs fors uitgebreid met een pakket nieuwe gebruikersmogelijkheden. De Autosociaal app is erop gericht om mobiel contact te onderhouden met klanten van het betreffennde autobedrijf. Klanten zoals Wensink, W.W. Smit en Marco van Beek zijn volgens de aanbieder enthousiast over de nieuwe mogelijkheden. Marco van Beek (winnaar BOVAG autobedrijf van het jaar 2012/2013) : “Zeker op dit moment is het belangrijk om in contact te zijn met je klant. Door actief aan te geven dat je het de klant makkelijk wilt maken blijf je in beeld. Een tool waar je niet meer zonder kunt in deze tijd”.

Met Autosociaal genereert het autobedrijf extra betrokkenheid bij (bestaande)klanten. Via de smartphone wordt de klant automatisch gevraagd een afspraak te maken voor een apk-keuring of andere onderhoudsbeurt. De apps stellen garagebedrijven eveneens in staat hulp te bieden bij storingen en pech op afstand. Ook kan via de app een schadeformulier worden ingevuld. Via nieuws en pushberichten stelt de garagehouder de klant op de hoogte van het laatste nieuws en acties.
Het is de eerste zoekmachine met het complete occasionaanbod van de grootste Nederlandse autosites. Gaspedaal.nl onlangs is verkozen tot de beste Nederlandse website in de categorie Automotive van 2013.

Lees ook:Uitbreiding app Autosociaal in de maak…
Lees ook:Onderhoudsapp voor slordige automobilisten..
Lees ook:Autosociaal brengt garage en klant bij elkaar…
Lees ook:Hulp voor autodealers…
Lees ook:Interactieve app moet klanten binden

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.