Eén op de drie automobilisten heeft wel eens de liefde bedreven in de auto (29,4%). Een kleine groep automobilisten hiervan deed dit zelfs naar eigen zeggen tijdens het rijden (1,1%). Dat is nog eens iets anders dan een mobiele telefoon of TomTom bedienen tijdens het rijden. Volkswagen is hierbij het merk waarin het meeste de liefde is bedreven. OP zich niet zo gek want het merk is populair bij ene brede doelgroep en natuurlijk absoluut marktleider in ons land. Deze cijfers komen ook weer naar voren uit de nieuwe editie van Het Nationale Automobilisten Onderzoek van en bekend mobiliteitsplatform. In dit representatieve onderzoek werden via een internetpanel in december 516 automobilisten ondervraagd.
Aan de respondenten die de liefde bedrijven in de auto werd ook gevraagd in welke auto dat dan was. Volkswagen (13,2%) is hierbij het merk waarin het meeste de liefde is bedreven, gevolgd door Opel (12,2%) en Fiat (7,1%).
Top 10 automerken waarin de liefde is bedreven:
1. Volkswagen 13,2 %
2. Opel 12,2 %
3. Fiat 7,1 %
4. Citroën 6,1 %
5. Ford 5,6 %
6. Renault 4,6 %
7. Volvo 3,6 %
8. BMW 3,0 %
9. Mercedes 2,5 %
10. Peugeot 2,0 %
Bron: Eileen, Het Nationale Automobilisten Onderzoek 2012
Lees ook:Opel blijkt liefdesnestje…
Lees ook:Verkeer nog vol ergernissen!
Lees ook:Romantisch wensenlijstje…
Lees ook:Kort lontje, groot euvel in verkeer….
Lees ook:Automobilisten positief over groene auto’s
Whaha waar ze al niet onderzoek naar doen zeg..leuk! En ja hoor mijnmerk staat er ook tussen
Ja, dat was te verwachten natuurlijk……