Peugeot laat vakmensen reclame maken….

Peugeot billboard ExpertHet zijn soms best pittige tijden voor de echte vakman. Consumenten hebben vaak minder te besteden en via verschillende sites bieden vele concurrenten hun werkzaamheden aan. Mensen weten de expert steeds moeilijker te vinden. Het wordt voor de expert dus steeds lastiger om z’n vakmanschap en expertise te laten zien. Daarom heeft Peugeot drie absolute vakmensen het podium gegeven om hun kwaliteiten op onorthodoxe wijze te etaleren.

Voor de introductie van de nieuwe Peugeot Expert werden drie vakmensen gevraagd om een uniek billboard te creëren. Op drie drukbezochte locaties in hartje Amsterdam kregen een stukadoor, metaalbewerker en tegelzetter een podium om te laten zien wat echt vakmanschap inhoudt. Zo werd hun expertise op een relevante manier gekoppeld aan de nieuwe Peugeot Expert, dé bedrijfsauto voor vakmensen. Stukadoor Martijn Wilkens stucte een complete Peugeot Expert op een billboard. Hij erkent dat vakwerk soms ondergewaardeerd of niet herkend wordt. ‘Dit was daarom een bijzondere opdracht van Peugeot. Mensen hebben vaak het beeld dat een stukadoor alleen gladde wandjes kan trekken. Dan is het leuk om eens te laten zien dat je ook hele andere dingen kan maken’, aldus Martijn.

In twee dagen tijd werden de billboards geplaatst, maar de voorbereidingen namen maanden in beslag voor de experts. Over ieder detail werd nagedacht en elke uiting had haar eigen uitdagingen.

Lees ook:Volvo’s succesvolle billboard
Lees ook:EXPERTise upgrade bij Peugeot
Lees ook:Peugeot biedt ondernemers extra voordeel..
Lees ook:Peugeot brengt de nieuwe Expert….
Lees ook:Peugeot Nederland op Facebook te vinden

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.