SEAT-Campagne ‘Made in Amsterdam’..

800_seatateca11Een aardig nieuwtje vond ik in het reclamevakblad Adformatie. Betrof de nieuwe promotiecampagne voor de nieuwe SEAT Ateca SUV. Een online videocampagne in opdracht van de Spaanse VW-dochter moet kijkers volgens Adformatie een ‘nieuw perspectief geven op ontwerp, schoonheid en stedelijke creativiteit’. Geïnspireerd door de nieuwe Ateca. Gedreven door de stad. Het mij onbekende hoofdstedelijke bureau Sunshine and Sausages bedacht het concept. TheBoardRoom en Made.for.Digital produceerden de filmpjes voor het concept.

Seat_Ateca_Point_of_ViewIn de film Point of View maak je kennis met drie creatieve professionals die van anders kijken hun vak hebben gemaakt. Fotograaf Alek Bruessing (oa JFK Magazine, Quote, Vrij Nederland), interieurontwerper Sanne Schenk (oa Vondelgym II) en ondernemer Sander Groet (A’DAM-toren) laten je zien dat als je anders om je heen kijkt, je kunt ontdekken hoeveel schoonheid er om je heen te vinden is. En die schoonheid zit dus ook in die nieuwe SEAT. Wij als kijkers moeten daarvan overtuigd raken. Gezien de doelgroepen voor dit soort auto’s en die bij SEAT zelf, zal dat wel lukken. (Adfo)

Lees ook:SEAT zichtbaar in Utrechtse popup-store…
Lees ook:SEAT Ateca – lekkere SUV voor een scherpe prijs!
Lees ook:Seat plant compacte SUV
Lees ook:SEAT met Ateca nu al succesvol…
Lees ook:SEAT laat nieuwe Ateca FR en meer zien in Barcelona..

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.