Hoe slim is Smart?

Indertijd wekelijks in alle kranten en bladen, Skoda's slimme campagnes

Indertijd wekelijks in alle kranten en bladen, Skoda's 'slimme campagnes'

Heeft u hem ook al gezien, die nieuwe tv-spot voor de kleine Smart ForTwo? Ik wel, diverse malen al. En wat me opvalt in de redelijk simpel in elkaar zittende reclame-uiting is dat men afsluit met een zgn. ‘pay-off’. Die luidt: ‘Wie slim is rijdt Smart!’. Verhip, dat is een bekende kreet. Eentje uit het verleden weliswaar, maar nog steeds van toepassing. Want wie ‘Simply Clever’ de ‘Skoda-rijder volgt’ wordt vanzelf als ‘slim’ ervaren. Voort boordurend op de slogan van het Tsjechische merk van een jaar of twintig geleden, toen je ook slim was als je Skoda reed. Voor die prijs zeker. En omdat de positionering minder is veranderd dan de nieuwe modellen en gebruikte technieken had Smart beter moeten weten. Smart is op zichzelf toch al slim genoeg zeker?

Lees ook:Skoda heeft slimmere klanten….
Lees ook:Skoda wint Britse reclameprijs
Lees ook:Opladen elektrische Schipholtaxi’s nu 30% sneller…
Lees ook:Skoda bouwt al 110 jaar auto’s…
Lees ook:Smart bijeenkomst – grote stroom deelnemers..

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.