Auto geen plek voor social media…

Je zou toch denken dat met de opkomst van alle social media, tablets en smartphones het misschien slechts een kwestie van tijd is tot autorijders ook actief facebook, twitter en mailaccounts gaan bijhouden tijdens de diverse door files geteisterde ritten. Uit het AutoRAI onderzoek blijkt echter dat de gemiddelde bestuurder hier nauwelijks mee bezig is. 94% geeft aan nooit te twitteren of te facebooken. Ook wordt er nauwelijks gemaild, zeker 89% van de respondenten geeft aan dit nooit te doen. Twitteren en Facebooken in de auto is voor jongere bestuurders (18-24 jaar) wel populairder: 15% twittert en 18% facebookt. Bovendien mailt 23% van hen in de auto.

Lees ook:We ergeren ons gek….aan mede-inzittenden!
Lees ook:Autorijdend Nederland wil gewoon 130km/uur!
Lees ook:Automobilist ziet niet veel in zelfrijdende auto….
Lees ook:Automobilist is accijnsverhogingen zat!
Lees ook:Shell gaat zuinig rijden stimuleren

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.