Hyundai steeds meer gewaardeerd als merk…

01-Hyundai-ix35-Fuel-CellHyundai heeft weer een mooie sprong gemaakt op de Interbrand’s Best Global Brands ranglijst. In deze Top 100 van meest waardevolle merken ter wereld bezet Hyundai de 40ste plaats.
Al jaren kent Hyundai een stijgende lijn op de Best Global Brands ranglijst. In 2012 steeg Hyundai van plaats 61 naar plaats 53 en vorig jaar bezette Hyundai de 43ste plaats.

Snelste stijgers
Ook dit jaar is Hyundai een van de snelste stijgers onder de autofabrikanten op ’s werelds belangrijkste graadmeter voor merkwaarden. In de categorie Automotive bezet Hyundai achter onder meer Mercedes-Benz en BMW, maar vóór Audi en Porsche, de zevende plaats.

De Interbrand Top 100-lijst van merkadviesbureau Interbrand wordt samengesteld op basis van de financiële prestaties van het merk, de kracht van het merk ten opzichte van de concurrentie en de rol van het merk in de keuze van de doelgroep. De lijst wordt aangevoerd door Apple, Google en Coca Cola.

Lees ook:Mercedes-Benz blijkt aardig waardevast…
Lees ook:KIA blijkt sterk merk…
Lees ook:Toyota blijft meest waardevolle automerk…
Lees ook:Nissan mag zich als groen merk profileren
Lees ook:Toyota meest waardevolle automerk…

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.