Peugeot Nederland op Facebook te vinden

facebook-peugeot-nederlandPeugeot Nederland ziet als eerste auto-importeur van Nederland het belang van Facebook in en opende onlangs een pagina op dit steeds meer aan populariteit winnende sociale netwerk. Daardoor kunnen liefhebbers van Peugeot hun ervaringen met elkaar delen en eventueel reageren op door de importeur en de diverse groepen aangedragen onderwerpen. Facebook vindt haar kracht in de zelfwerkzaameheid van de leden die ook mensen van buiten het netwerk als ‘vriend’ kunnen uitnodigen en zo al snel een steeds groter systeem uitbouwen waar mensen allerlei nieuws en ervaringen met elkaar delen. Facebook startte in 2004 en was toen nog alleen toegankelijk voor mensen van de Harvard College. In sepetmber 2006 werd het opengesteld voor ‘iedereen’ en sinds mei 2008 is de Nederlandse versie operationeel. Wereldwijd zijn er al 500 miljoen actieve gebruikers op dit netwerk actief, daarvan alleen al 2,5 miljoen in ons land. De groei van het netwerk gaat met enorme stappen. Precies een jaar geleden waren er 200 miljoen leden, dit jaar dus al 500 miljoen! Peugeot Nederland zag haar kansen en startte daarom haar eigen pagina waarmee Peugeot-fans en anderen elkaar kunnen vinden. Peugeot zelf draagt nieuwtjes aan, evenementen en foto’s. De gebruikers zelf kunnen ook hun bijdragen leveren aan deze speciale pagina, al was het maar via geplaatste commentaren.
Wie interesse heeft: http://facebook.peugeot.nl is het adres!

Lees ook:Opel goes social…
Lees ook:Nieuw boek over Land Rover; ICON!
Lees ook:Total introduceert handige app
Lees ook:Volvo’s succesvolle billboard
Lees ook:Peugeot trapt sponsoring ATP af met leuke campagne…

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.