Volvo’s succesvolle billboard

Ter promotie van de nieuwe Volvo V40 stelt Volvo de komende twee weken iedereen in staat om te schitteren op een levensgroot digitaal billboard langs de snelweg A13. Deze ludieke Facebook-actie zorgt inmiddels voor een enorme buzz onder Volvo-fans en in de media.
Fans die op het billboard willen komen, melden zich aan via de Facebook-applicatie en verschijnen binnen enkele seconden op het billboard. Met behulp van een camera die op het billboard gericht staat, is op Facebook live te zien hoe de foto en de naam van de deelnemer op het billboard verschijnen. Meedoen kan via www.facebook.com/volvocarsnederland. Deelnemers maken kans op een Volvo V40 ‘It’s You!’ Circuit Experience op één van de mooiste circuits van Nederland.
De Volvo-actie loopt van maandag 3 september t/m zondag 16 september. Gedurende deze periode rijden bijna 2 miljoen mensen langs het digitale billboard op de A13.

Lees ook:Leuke actie bij Hyundai; maak een selfie..kans op een nieuwe i10!
Lees ook:Opel pakt uit voor ADAM
Lees ook:Toyota Starlet, nog altijd betrouwbaar!
Lees ook:Kat promoot Opel
Lees ook:Verzekeraar laat oldtimers rijden..

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.