Citroën bouwt speciale website voor C6-rijders

Citroen C6Citroën heeft een speciale website in het leven geroepen om de C6-rijder te behagen. Deze website krijgt een soort club-gevoel mee door de naam Citroën Cercle Privé. Hiermee werkt het Franse automerk sterk aan de terugkeer van "Citroën-gevoel".

Waar een Citroën vroeger een chique en excentriek merk was met modellen als de DS en de 2CV, verslonde het imago een beetje vanaf de jaren '80. In de lijn: CS-CX-BX-AX is toch vrij duidelijk een dalende lijn te zien. Sinds enkele jaren wil Citroën daar weer vanaf. Ze zijn weer excentriek, door de eigenwijze C4 of de chique C6.

Met Citroën Cercle Privé wil het merk een online platform voor C6-rijders aanbieden, maar elke autoliefhebber is welkom. De Citroën C6 staat centraal op de website, maar het gaat ook om de belevingswereld erom heen ‘die mensen inspireert en tot een bewuste keuze brengt’. Hierbij moet u denken aan zaken als een goed glas wijn, gastronomie, uitgaanstips, architectuur en fotografie.
Klik op de foto en surf naar de Nederlandstalige website.
Bron: Autointernationaal.nl

Lees ook:Wordt vervolgd: TVR Soap
Lees ook:Nieuwe Pure-Tech motor Citroën Berlingo
Lees ook:Facelift voor de Citroën C4 Picasso
Lees ook:Officieel: Citroën C5
Lees ook:Citroën geeft de prijzen voor de nieuwe C3 AIRCROSS…

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.