Lexus zet Mark Ronson in voor campagne…

Lexus en Mark RonsonLexus start voor de lancering van de nieuwe topcoupé LC een bijzondere samenwerking met de internationaal gevierde muziekproducent Mark Ronson. In de campagne ‘Make Your Mark’ komt muziek van Mark Ronson samen met het sensationele design en indrukwekkende Craftsmanship van de nieuwe high-performance premium coupé van Lexus. Dat resulteert in een ongeëvenaarde invulling van Experience Amazing.

De campagne ‘Make Your Mark’ is een vervolg op de campagne ‘The Life RX’ met Hollywood-acteur Jude Law uit 2015 en benadrukt opnieuw de ambitie van Lexus op het gebied van Experience Amazing. Niet alleen met sensationele modellen als de nieuwe Lexus LC, maar ook op het gebied van muziek, kunst en technologie. Tijdens de campagne ‘Make Your Mark’ – die zes maanden duurt – genieten klanten en fans van verrassende content en unieke belevenissen.

Lees ook:Lexus brengt LS 500h naar Geneve
Lees ook:Rock-a-Round the Jukebox evenement vernieuwd…
Lees ook:Lexus gelooft in de nieuwe CT200h
Lees ook:Lexus komt met oogstrelend nieuws naar de AutoRAI
Lees ook:Weer erkenning voor Lexus van JD Power…

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.