Hyundai vindt van Gogh…

_VDV0011_Foto3De Koreaanse autofabrikant Hyundai ging een driejarig partnerschap aan met het Van Gogh Museum. De samenwerking met het museum geeft Hyundai de mogelijkheid de nieuwe hybride en volledig elektrisch aangedreven Hyundai IONIQ nadrukkelijk bij een breed en geïnteresseerd publiek onder de aandacht te brengen. Met de sponsorbijdrage maakt de autofabrikant drie belangrijke vertalingen in het Koreaans mogelijk: de bezoekersinformatie op de corporate museumwebsite, de museumplattegrond en de multimediatour. Afgelopen jaar ontving het museum een groeiend aantal bezoekers uit Korea.

HoofdfotoHet partnerschap met het Van Gogh Museum in Amsterdam past in de wereldwijze visie van Hyundai om allianties aan te gaan met aansprekende musea in de wereld. Hyundai heeft zich reeds verbonden aan Tate Modern in Londen, het Los Angeles County Museum of Art (LACMA) en het Museum voor moderne en hedendaagse kunst in Seoel, Korea.

‘De samenwerking met het Van Gogh Museum past naadloos in onze visie om een breder publiek kennis te laten maken met de schoonheid van kunst en design’, zegt Hyung Cheong Kim, President en CEO van Hyundai Motor Europa.

Lees ook:Hyundai levert Ioniq aan Van Gogh…
Lees ook:Audi en Stedelijk Museum blijven partners…
Lees ook:Hyundai komt met eigen sportief merk; N!
Lees ook:BMW Sponsort TEFAF Maastricht
Lees ook:Hyundai gelooft in waterstof

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.