Opel komt dit jaar in Het Nationale Automobilisten Onderzoek naar voren als het nummer één automerk waarin automobilisten ooit de liefde bedreven. Eén op de drie automobilisten (33%) geeft aan wel eens de liefde te hebben bedreven in de auto. Een kleine groep automobilisten (5%) deed dit zelfs wel eens tijdens het rijden. Dat blijkt uit onderzoek van mediabedrijf YPCA in opdracht van Allsecur autoverzekeringen en verkeerszender Traffic Radio.
Bijna 10% van de ondervraagden, die ooit seks in de auto hadden, geven aan dat dit in een Opel was. Renault en Volkswagen komen op een gedeelde tweede plek (9%) en 8% van de automobilisten kozen voor een Ford.
Top 10 automerken waarin de liefde is bedreven:
1. Opel 9,6%
2. Renault 9,0%
3. Volkswagen 8,0%
4. Fiat 6,4%
5. Ford 5,9%
6. Peugeot 4,8%
7. Volvo 4,3%
8. Seat 3,7%
9. Citroën 3,7%
10. Honda 2,7%
Bron: YPCA, Het Nationale Automobilisten Onderzoek 2015
Qua fileflirten scoort Audi hoge ogen. Automobilisten geven in het onderzoek aan bij voorkeur te flirten met een bestuurder van een Audi (3,2%). Daarnaast zijn bestuurders in een BMW (3,0%), Mini en Ferrari (beiden 1,8%) in trek bij automobilisten.
Lees ook:1 op 3 Nederlanders vrijt in de auto…
Lees ook:Leaserijders blijven VW trouw, Peugeot rukt op!
Lees ook:Kort lontje, groot euvel in verkeer….
Lees ook:Mobiel internetten blijkt razend polulair, ook in de auto!
Lees ook:Kandidaten Auto van het Jaar 2011