Mercedes gaat in mode….

Mercedes-logoMercedes-Benz Nederland heeft zich als titelsponsor verbonden aan de prestigieuze Amsterdam Fashion Week. Met ingang van de komende editie (17-27 januari 2014) gaat hét Nederlandse mode-evenement door het leven als Mercedes-Benz FashionWeek Amsterdam. Het is voor het eerst dat de Amsterdamse Fashion Week een titelsponsor heeft. Mercedes-Benz is tevens hoofdsponsor van toonaangevende Fashion Weeks in o.a. New York, Milaan, Parijs, Londen en Berlijn. De overeenkomst bevestigt hiermee ook het toenemende internationale belang van Amsterdam als ‘Fashion Capital’.

Mercedes-Benz en mode gaan traditioneel goed samen. Belangrijke raakvlakken daarbij zijn stijl en design. Met de sponsoring van belangrijke Fashion Weeks over de hele wereld vervult het merk een actieve rol in het stimuleren van talentvolle en ambitieuze mode-ontwerpers.

MU2De Nederlandse Fashion Week is de laatste jaren uitgegroeid tot één van de grootste fashion/lifestyle-evenementen van Nederland. De creativiteit die vooral jonge Nederlandse mode-ontwerpers daar laten zien, springt ook internationaal steeds meer in het oog. Amsterdam groeit zo meer en meer uit tot internationale ‘modehoofdstad’ en daarmee is de aansluiting met andere door Mercedes-Benz ondersteunde Fashion Weeks perfect.

Van 17-27 januari 2014 vindt de 20e editie van de Fashion Week plaats. Aangezien het evenement twee keer per jaar plaatsvindt, viert de organisatie tijdens deze editie het tienjarige jubileum. De komende Mercedes-Benz FashionWeek Amsterdam staat dan ook in het teken van tien jaar mode. Centrale thema’s daarbij zijn Connect, Grow en Celebrate

Lees ook:Mercedes blijft in de mode….
Lees ook:Mercedes Benz in de mode
Lees ook:Mercedes steunt de Fashion Week
Lees ook:Doutzen promoot nieuwe Mercedes
Lees ook:Mercedes-Benz en Hugo Boss samen verder

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.