Hyundai kiest EK-Sponsorkreet…

Het Nederlands voetbalelftal weet zich volgens Hyundai verzekerd van een inspirerende busslogan tijdens UEFA EURO 2012, dat over vijf weken in Oekraïne en Polen begint: ‘Elf leeuwen. Miljoenen fans. Samen zijn we sterk’. In het Engels: ‘Eleven lions. Millions of fans. Together we are strong!’ De slogan, die straks zowel in het Nederlands als in het Engels op de spelersbus van Oranje prijkt, is bedacht door Diana van Leers uit Barendrecht. Zij ontvangt vrijkaartjes voor het voetbalfestijn en een shoppingbon.

Net als 1.371 anderen deed Diana van Leer enkele maanden geleden mee aan de actie van Hyundai op Facebook om de slogan te verzinnen voor op de spelersbus van het Nederlands voetbalelftal tijdens het EK-voetbal in Polen en Oekraïne. Hyundai is Official Partner van de UEFA en zocht naar creatieve inzendingen voor op de bus.
Diana viel al haast in katzwijn toen ze hoorde dat zijn met haar slagzin de finaleronde had bereikt. “Elke keer als ik de bus straks zie rijden op de televisie, dan denk ik: hé daar rijdt mijn bus. Ik vind het erg leuk allemaal”.

Hyundai, de op drie na grootste autofabrikant ter wereld, is al sinds 1999 Official Partner van de FIFA en UEFA. In 2000, toen de EK-eindronde in Nederland en België werd gespeeld, profileerde Hyundai zich voor het eerst officieel als hoofdsponsor. Sindsdien is het Koreaanse automerk actief geweest op alle voetbalkampioenschappen voor landenteams. Onlangs verlengde Hyundai de sponsorcontracten met de UEFA tot en met 2017.

Lees ook:Denk mee met Hyundai over Oranje-bus
Lees ook:Hyundai klaar voor het EK 2012
Lees ook:Hyundai sloganactie kent winnaar
Lees ook:KIA sponsor Europa League
Lees ook:Hyundai druk bezig met WK Voetbal

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.