Nissan voert Bolt-campagne

Bolt day 1Nissan zet sinds dit afgelopen weekend zevenvoudig Olympisch kampioen Usain Bolt in de schijnwerpers. Dat gebeurt met een serie activiteiten. Zondag is het bijvoorbeeld ‘Happy Bolt Day’, de dag waarop de atleet 30 jaar wordt. Het is ook de titel van een campagne op sociale media. En Nissan lanceert de tweede aflevering van de film ‘Bolt vs. Flame’, waarin de Jamaicaanse sprinter zijn benen laat spreken tegenover de snelheid van vuur.

De campagne ‘Happy Bolt Day’ bestaat uit content en op fans gerichte activiteiten op sociale media. Fans van over de hele wereld worden uitgenodigd om Bolt’s fameuze ‘lightning Bolt’ pose te imiteren en te delen via hashtag #HappyBoltDay. Klik hier om de #HappyBoltDay video te bekijken, met daarin een speciale boodschap van Usain Bolt’s ouders Wellesley en Jennifer. En op Facebook zijn de festiviteiten rondom de Happy Bolt Day te volgen.

Nissan heeft afgelopen week ook de tweede en finale aflevering van de film Bolt vs. Flame uitgebracht. Dat gebeurde na de overwinning van Bolt afgelopen zondag, toen hij opnieuw olympisch goud pakte op de honderd meter sprint. In de video, gefilmd in Bolt’s thuisland Jamaica, is te zien hoe hij met succes zijn grootste uitdager tot nu toe verslaat – vuur. Ook figureert hij als bestuurder van zijn Nissan GT-R in de speciale kleur ‘Bolt Gold’. Bezoek de Nissan Brazil YouTube pagina om deel 1 en deel 2 van Bolt vs. Flame te zien.

Lees ook:Spaanse voetballers gezicht voor Nissan…
Lees ook:GM brengt de Bolt – elektrisch rijden voor een aardige prijs.
Lees ook:Chevrolet Bolt – vanaf 35 mille!
Lees ook:Tesla Model 3 of Chevrolet Bolt? (Opel Amera-E)
Lees ook:Chevrolet erg voorzichtig met eigen accu’s in Bolt…

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.