Nissan’s sportieve ambassadeurs…

Nissan, wereldwijd de officiële autosponsor van de UEFA Champions League, bevestigt dat Gareth Bale, spits van Real Madrid C.F., en Sergio Agüero, aanvaller van Manchester City F.C., de nieuwe Global Ambassadors en Engineers of Excitement zijn. Bale en Agüero brengen voetbalfans in hun functie als Engineer of Excitement bij Nissan dichter bij de actie in de UEFA Champions League. De aftrap is de hoofdrol die ze spelen in een exclusieve film van Nissan om voetbalfans op te warmen. In de film tonen de sterspelers hun kwaliteiten, schiettechniek en innovatieve balvaardigheid door een intense strijd met elkaar aan te gaan.

Jean-Pierre Diernaz, Vice President Marketing van Nissan Europe, laat weten dat Nissan enorm blij is met de samenwerking met twee van ‘s werelds beste voetballers.

De spelers komen op Nissans sociale platforms voor in alle informatie over het toernooi, tijdens het gehele seizoen. Daarmee laten ze zien hoe belangrijk innovatie is. Verder treden de Engineers of Excitement op in Nissans reclamecampagnes: Sergio Agüero gaat de strijd aan met een GT-R in een nieuwe televisiereclame van Nissan die komende week voor het eerst te zien is: https://youtu.be/Ruol1-8eiyc

Lees ook:Nissan blijft sponsor Champions League
Lees ook:Spaanse voetballers gezicht voor Nissan…
Lees ook:Nissan sponsor UEFA Champions League
Lees ook:Nissan lijft van Basten in….
Lees ook:Nissan en de voetbalgekte…

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.