Autoscout24 en Autoweek gaan samenwerking aan…

Autoscout 24 en AutoweekAutoScout24, de grootste online portal voor gebruikte en nieuwe auto’s in Nederland, start een samenwerking met AutoWeek.nl. Door deze krachtenbundeling hebben autoliefhebbers die AutoWeek.nl regelmatig bezoeken via desktop, tablet of mobiel de beschikking over het grootste aanbod aan occasions dat via AutoScout24 wordt aangeboden.

Vorig jaar kondigde AutoScout24 haar nieuwe merkstrategie aan, waarbij ‘empowerment’ van de consument nog meer centraal is komen te staan. Door de geïntegreerde samenwerking met AutoWeek hebben potentiële kopers nu extra online zoekmogelijkheden in handen om snel, eenvoudig en zonder stress hun droomauto te vinden.

Recent heeft AutoWeek haar website vernieuwd en innovatieve technologieën toegevoegd, waardoor er mogelijkheden zijn ontwikkeld voor de geïntegreerde feed van AutoScout24 (zie afbeelding). Via de website van AutoWeek is het nu ook mogelijk om via desktop, tablet en mobiel te zoeken naar tweedehandsauto’s in het ruime aanbod van de grootste autoportal van Nederland.

Lees ook:Smartphone speelt grote rol bij aanbieden occasions…
Lees ook:Fastned biedt routeplanner naar laadstations…
Lees ook:Volvo heeft een nieuwe website
Lees ook:Ook bij occasions telt merk/modelbeleving…
Lees ook:Skoda heeft de grootste showroom van ons land…

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.