VW buigt het hoofd…..

Advertentie volkswagen 10-15In de Duitse media verscheen afgelopen weekend een pagina grote advertentie van Volkswagen. In plaats van een feestelijke uiting rond de viering van de samenvoeging van de twee Duitslanden precies een kwart eeuw geleden, boog VW deemoedig het hoofd en maakte excuses naar haar trouwe klanten. Men wentelde zich in het berouwvolle besef iets ‘stoms’ te hebben gedaan. En dat is de beste manier naar mijn mening. Immers, de eigen klanten zijn de beste ambassadeurs voor je merk en die heb je nodig om de schade te beperken en het vertrouwen weer te herstellen. Voor de milieu-fanaten hoef je dit niet te doen, die zien de autowereld op voorhand al als iets vijandigs en elke uiting van berouw als reden om nog harder dan voorheen te gillen dat alles fout is in autoland. In ieder geval is duidelijk dat Volkswagen er alles aan doet om klanten bij zich te houden. En dat geeft aan dat de schadecontrole langzaam aan is beginnen te werken. Wachten is nu nog op de reset voor de betrokken software van de (ook hier gisteren vermelde) betrokken Dieselmodellen.

Lees ook:Hulp voor autodealers…
Lees ook:Amorak eerste VW met nieuwe software….
Lees ook:Vruggink Halle, dealer van het jaar!
Lees ook:Bestelwagenverkopen; ruim tien procent terug!
Lees ook:Volkswagen even duurste merk ter wereld

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.